ENDEVINALLES

dimecres, 9 de juny del 2010

Us he trobat unes endevinalles de verdures i fruites molt divertides.

Algunes del vostre hort i unes altres que no.

Teniu ganes de jugar?????

A veure de quantes endevinalles trobeu la solució!!!!!

Ànims i a jugar .



Una senyora

va pel mercat

amb la cua verda

i el vestit morat.

Què és?

Image and video hosting by TinyPic



Tinc el cos rodó rodó

Amb quatre fulles vaig guarnit

De madur vaig de verd al vermell

perquè em mengis amanit?

Què soc?

Image and video hosting by TinyPic



Blanca sóc de naixement

Vaig vestida amb llaçets verds

Quan en tallen a trosets

faig plorar a la gent.


Image and video hosting by TinyPic


Sóc dolça ,groguenca i verdosa

A tothom faig bon profit

Vols saber què sóc? Espera

Que em sembla que ja t'ho he dit.


Image and video hosting by TinyPic

4 comentaris:

virginia ha dit...

Si, cliqueu ? tindreu la solució.
Eh! no podeu fer trampes.
1r cal pensar, després comprovar la vostra resposta.

MOLTA SORT!!!

Esmeralda ha dit...

Dofins i Micos, puc contestar ?

Unknown ha dit...

Conchi som els nens de 1r-A pensem que la resposta és: l'albergínia , el tomàquet, la ceba i la pera.

Esmeralda, si pots contestar. la primera resposta és una mica difícil.

Esmeralda recordar que demà estem convidats a la cuc-ràdio, fins demà.

administrador ha dit...

Ja veig que us ha agradat això de les endevinalles , m'alegro molt.
Sou molt espavilats i heu trobat totes les respostes.Moltíssimes felicitats.
La pròxima vegada ja les buscaré més difícils.

 
Plantilla creada por laeulalia basada en la denim de blogger.
Ir arriba